Subject: FW: 11342 Saku-Tõdva tee 1.391 õhukaabli viimine maasse
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 14:48:22 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Monday, September 2, 2024 12:20 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: 11342 Saku-Tõdva tee 1.391 õhukaabli viimine maasse

Tere

Saadan seisukoha/arvamuse saamiseks planeeritava õhukaabli maasse viimise
projekti asendiplaani. Nimelt on plaanis üle 11342 Saku-Tõdva tee 1.391
kilomeetril asetsev madalpinge liin (risti üle tee) postide otsast maasse
viia, lisaks vahetada tee pervel olev madalpinge post. Palun teie arvamust
eelkirjeldatud tööle. Asendiplaan ja ristmevälja joonis manuses.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.